.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری جمعی از اعضای حزب مشارکت در مازندران
علی اکبر سروش عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت استان مازندران و علیرضا شهیری رئیس ستاد میر حسین موسوی روز شنبه ...همچنین گفته می شود برای سید احمد میری نائب رئیس حزب مشارکت مازندران نيز ...

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت مازندران و عضو هسته مرکزی جبهه ائتلاف اصلاح طلبان مازندران دستگیر شد.

شنیده می شود علی اکبر سروش
عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت استان مازندران و رئیس ستاد دکترمعین در مازندران درانتخابات ریاست جمهوری سال 84 و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و فنون بابل روز شنبه 22 اسفند دستگیر شد.

همچنین علیرضا شهیری رئیس ستاد میر حسین موسوی در شهرستان بابل نیز دستگیر شد.

شنیدها حاکی از آن است که وی صبح یکشنبه 23 اسفند پس از دریافت احضاریه از سوی دادستانی بازداشت  شد.

همچنین
گفته می شود برای سید احمد میری نائب رئیس حزب مشارکت مازندران نيز احضاره ای صادر شده است.

قابل ذکر است اخیرا از سوی قوه قضاییه هرگونه فعالیت حزب مشارکت در کشور ممنوع اعلام شده است و کنگره این حزب نیز لغو گردید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 اسفند 1388
با تك صدائي مملكت آباد نميشود .فقط درسايه تعامل وتقابل افكار است كه اصلاح صورت ميگيرد درغير اين صورت عين فساد اتفاق مي افتد .بدانيم كه اين روزها هم ميگذرد . به خودمان رحم كنيم .
نا شناس 25 اسفند 1388
در آستانه سال نو انشاالله مبارک است. با فرزندان خمینی چه می کنید؟؟ به کجا چنین شتابان؟؟؟
نا شناس 25 اسفند 1388
مطلب من درمورد آقاي سيد احمد ميري را پخش كنيد .
نا شناس 26 اسفند 1388
در پاسخ به اون هموطن عزيزي كه نوشته بود"با فرزندان خميني چه مي‌كنيد؟؟ ..."
: شما اصلاح طلبان و جنبش سبزي‌ها با ميراث خميني كبير چه مي‌كنيد؟؟ با ارزشهاي ديني چه مي‌كنيد؟؟ با ولايت فقيه چه كرديد؟؟ با احترام به راي اكثريت چه مي‌كنيد؟؟ با حمايت اسرائيلي‌ها و آمريكايي‌ها و منافقين آدمكش و بهايي‌ها و سلطنت طلب‌ها و بي‌دينها و همجنس‌بازها چه مي‌كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا كه آقاي نازك‌تبار( يا همان آقاي سروش راد) را بخاطر مواضع تندش عليه نظام و انقلاب دستگير كرده‌اند، شده فرزند خميني؟؟؟!!!!
هموطن عزيزم چرا فكر و تامل را از برنامه خود حذف كرده‌ايد؟ به خدا ما با شما دشمن نيستيم، ولي بخاطر لجاجت و خيره‌سري موسوي و كروبي، حال مملكت و من و شما به اين جدل و بحث رسيده.
--- گفتني است اين آقاي سروش راد چند سال قبل نام خانوادگي‌اش نازك‌تبار بوده كه به سروش راد تغيير داده، الله اعلم براي چه ......
نا شناس 26 اسفند 1388
چو پرده دار به شمشیر می درد همه را...
.
.
چنان نماند و چنین نیز نخواهد ماند
نا شناس 27 اسفند 1388
پاسخ به پاسخ : هم وطن عزیز, بحث ما آقای سروش نیست. الان دوستان شما کار را بجایی رساندند که نوه امام هم باید اثبات کند در خط انقلاب است. به خدا ما هم به نظام و انقلاب علاقه مندیم. اما قرائت متفاوتی داریم. چرا می خواهید دایره دوستان نظام را محدود و محدودتر کنید؟ چرا می خواهید با همه با خشم و قهر برخورد کنید؟؟ راستی برخورد علی (ع) با مخالفانش چه بود؟؟ آیا قبل از اینکه مخالفان علنآ بر روی علی شمشیر بکشند با آنها مدارا نکرد؟؟ کاری نکنید که مردم از نظام و انقلابی که حاصل خون هزاران شهید است رویگردان شوند. من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم تو خواه پند گیر و خواه ملال
سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سال دوستی و برادری باشد نه سال کینه ورزی و انتقام گیری التماس دعا
نا شناس 27 اسفند 1388
لجاجت و خيره‌سري آقای موسوي و كروبي یا بی حرمتی آقای احمدی نژاد به مخالفان؟؟؟ چه کسی مخالفش را بازنده بازی فوتبال و خش و خاشاک نامید؟؟ ما با نظام مشکل نداریم با احمدی نژاد و سیاست هایش مشکل داریم. ما احمدی نژاد را صادق نمی دانیم.... احمدی نژاد در مساله حاله نور ثابت شد .ما در رابطه با صحت انتخاباتی که یک ... برگزار کند و اکثر ناظرین شورای نگهبان از حامیانش باشند مشکل داریم.
نا شناس 27 اسفند 1388
آیا سروش و میری از رزمندگان دفاع مقدس نیستند؟ وقتی به نوه امام خمینی رحم نمی شود آیا نوبت به سروش می رسد؟ در آستانه سال نو دادستری به خانواده این عزیزان عیدی داده است. لعنت به تک صدایی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.